Zadávání transakce

Transakce se zadávají na první záložce hlavní obrazovky s názvem "Transakce".
Zde buď v horním menu vyberete "- Výdaj" pro zadání výdaje či "+ Příjem" pro zadání příjmu (pak se obrazovka
pro zadání transakce otevře s přednastaveným výchozím účtem), nebo v poli Zadání transakce vyberete
účet a stisknete tlačítko v tomto poli (pak se obrazovkapro zadání transakce otevře s vybraným zvoleným účtem).
Na obrazovce pro zadání transakce vyplňte potřebné údaje obdobně, jako se vyplňují ve webové službě.
V poli pro výběr kategorie je strom kategorií vždy plně rozbalen, přičemž v horní části výběru jsou Oblíbené
kategorie baravně odlišeny od ostatních.
Pro uložení transakce stiskněte tlačítko diskety v horním menu.
Při uložení je transakce vložena do lokální databáze zařízení a teprve později je synchronizována s webovou službou tak,
jak je to popsáno v části Synchronizace transakcí. Lokální transakce je možné upravovat, jakmile dojde
k synchronizaci, upravovat se již nedají (upravovat je lze pouze přes webovou službu).
Na záložce "Transakce" hlavní obrazovky vidíte transakce, které jste zadali pomocí aplikace pro Android. Je-li u transakce
vidět ikona synchronizace, znamená to, že transakce je pouze lokálně uložena a dosud nebyla synchronizována.
U již synchronizovaných transakcí žádná ikona není. Došlo-li během synchronizace k chybě, je u transakce ikona synchronizace
přeškrtnutá (při rozkliknutí takové transakce se dozvíte, k jaké chybě došlo).
Je-li na této záložce více jak 20 transakcí, jsou automaticky odmazávány transakce, které jsou více jak měsíc
staré (a které jsou synchronizované s webovou službou).
Kromě příjmů a výdajů lze zadávat též převod z jednoho účtu na druhý - v horním menu vyberte Převod na jiný účet.
Převod se zadává obdobně jako výdaj či příjem, pouze je třeba vybrat výchozí i cílový účet.